Friday, November 27, 2009

遇見的幾個人。

2009.11.27

上午 11:02
尖沙咀地鐵站閘口內

人物:舊同事Eddie C.

偶爾都會在街上碰見他。他人很好笑,但也很會埋怨。
曾經申請破產,後來又是一條好漢!
都試過大上大落。

最記得某年某夜,乘坐他的「掃把佬」,差點把我嚇壞!
我最怕人開快車!

******************************
下午 17:17
中環街頭

人物:老細KC (不是頂頭那位)

我向他揮手打招呼,他人有點呆呆地在人群中往前走。
他:你往哪裡?
我:返公司囉,你呢?
他:我去攞藥呀
我:吓,你唔舒服?
他:皮膚有啲事唧...日久失收嘛 (他個差不多五十的男人)
我:好喇,拜拜
他:拜拜

其實一般人遇上大老細,會唔會咁講嘢呢?(咁佢又咪係最大粒的老細!!!)

********************************
下午17:22
中環地鐵站大堂

人物:好友H小姐及其密友P

我遠遠已見她們走近,H小姐埋首在看一些東西,旁邊的P先發現我。
跟她們寒喧了十幾分鐘,才又往乘地鐵回公司。

No comments:

Post a Comment